Bosch De uitkijkpost
S6, A1: Er is bijna een jaar voorbij en Bosch, die nog bezig is met de moord op Daisy Clayton, gaat naar de uitkijkpost van Lake Hollywood om de moord op fysicus Stanley Kent te onderzoeken. Edgar lokt zijn corrupte agenten in de val, Maddie begint aan een nieuwe stage en inspecteur Irvin Irving start zijn verkiezingscampagne.