De wens
S3, A9: Nadat Cordelia haar nieuwe vriendin Anya heeft verteld dat ze zou willen dat Buffy nooit naar Sunnydale was gekomen, komt ze plotseling in een realiteit terecht waar vampiers de stad beheersen.