Twin Peaks Demons
S2, A6: James redt de meisjes van een gekwelde Harold. Cooper brengt Audrey naar huis. Bobby en Shelly komen erachter dat hun verzekeringsplannen averechts hebben gewerkt. Donna probeert Truman ervan te overtuigen dat Harold Smith het geheime dagboek van Laura heeft.