Twin Peaks
FBI-agent Dale Cooper komt naar het houthakkersstadje Twin Peaks om de moord op de populaire scholier Laura Palmer te onderzoeken. Tijdens zijn onderzoek leert agent Cooper de inwoners van het stadje en hun eigenaardigheden kennen en komt hij er langzaam achter dat er vreemde dingen gebeuren.
Agent Cooper geniet van het comfort van het Great Northern Hotel. Bobby Briggs en Mike Nelson worden vrijgelaten uit de gevangenis. Dokter Hayward overhandigt het autopsierapport van Laura Palmer. Cooper en Truman ondervragen Josie Packard.