Malcolm in the Middle Dierentuin
S4, A1: Tijdens een uitje naar de dierentuin wordt Hal jaloers op Lois’ voormalige vriendje, vallen Dewey en Malcolm in een tijgerkuil, en krijgt Reese ruzie met een geit… terwijl Francis strand tijdens een autorit door het land en een nieuwe baan aanneemt op een vakantieboerderij.