Dit zijn wij niet
S3, A23: Louis en Jessica voeren grote veranderingen door om hun gezin een beter leven te bieden. Toch brengen deze veranderingen hun eigen uitdagingen met zich mee, en mogelijk ook een paar spijtbetuigingen.