S4, A2: Schmidt laat Jess zien hoe de niet zo schone kunst van daten via datingapps werkt. Ondertussen wil Winston koste wat het kost een goede indruk maken op zijn mede-cadetten. Maar dat plan mislukt wanneer Nick, Coach en Cece verschijnen op een politiefeestje.