Door to Door
S3, A4: Iedereen heeft een doel voor ogen: Jay is vastbesloten Manny te helpen inpakpapier te verkopen voor een schoolinzamelingsactie; Claire vraagt de stad om een stopbord dat moet worden geplaatst op een kruispunt met veel verkeer; Mitchell is vastbesloten een punt te bewijzen aan Cameron, en geen van beiden zal een stap terugnemen; Phil en Luke willen een virale videosensatie creëren; en Gloria is wanhopig op zoek naar Stella nadat ze hem is kwijtgeraakt. Gastacteur: David Cross.