Nikita Doublecross
S2, A16: Division is in rep en roer wanneer hun agenten een voor een worden vermoord. Amanda beseft dat Percy achter de moorden zit en haar gezag bij de andere Division-agenten probeert te ondermijnen. Ze biedt Nikita met tegenzin een deal aan waar ze moeilijk nee tegen kan zeggen: als Nikita Percy een halt toeroept, zal Amanda Ryan (terugkerende gastrol van NOAH BEAN) aan haar overdragen.