Eagles and Angels
S4, A4: Michael, Lincoln en Sucre moeten een politie-benefietbijeenkomst binnenlopen om de volgende keycard te vinden. Opgefokt door nog een dood, valt Sara terug in een oude gewoonte. T-Bag wekt argwaan en ontmoet wat oude 'vrienden' op de eerste werkdag.