DEXTER Een droom die uitkomt
S4, A1: In de eerste aflevering van seizoen vier probeert een slapeloze Dexter de balans te vinden tussen zijn nieuwe gezinsleven, zijn duistere, moordlustige behoefte aan een nieuw slachtoffer en zijn forensische carrière. Hij heeft het drukker dan ooit nu hij achter een nieuw doelwit aanzit: de Trinity-moordenaar.