Een nieuwe dag
S7, A11: Met hulp van Kora van binnenuit vechten Sibyl en Nathaniel verder om een nieuwe, duistere toekomst voor S.H.I.E.L.D. te bewerkstelligen, waarbij ze de agenten een stap voor blijven.