Eerste dag
S4, A2: Het is de eerste dag van de middelbare school en Eddie wil bij het footballteam komen om indruk te maken op zijn vriendin Alison, ondanks dat Jessica hem verbiedt om een oefentraining te doen. Emery komt erachter dat Evan een klas hoger is gezet en bij hem op school zit. Louis ruziet met Kenny Rogers' rechterhand (gastrol van Matt Oberg) over veranderingen in het steakhouse.