El Diablo Que Conoces
S2, A3: Thony moet met Arman en Nadia samenwerken om met een nieuw plan geld te verdienen om Luca’s leven te redden. Ondertussen werkt Fiona hard om Chris uit de problemen te houden als bewijs boven water dreigt te komen.