Agents of S.H.I.E.L.D. Emancipation
S3, A20: Daisy's profetie komt dichterbij een groot verlies, wanneer de nasleep van de evenmenten van "Marvel's Captain America: Civil War" S.H.I.E.L.D. forceren om Inhumans te registreren.