Prison Break English, Fitz of Percy
S1, A5: Kellerman en Hale brengen een bezoek aan directeur Pope, wiens verleden misschien niet zo smetteloos is als het lijkt. Ondertussen ontdekt Michael dat hij mogelijk veel eerder uit de Fox River State Penitentiary komt dan hij had verwacht - zonder Lincoln. Buiten de muren geeft Veronica en Nicks onderzoek naar Lincolns onschuld reden tot twijfel.