Bosch Enige vorm van gerechtigheid
S6, A10: Irving en Maddie nemen belangrijke beslissingen over hun toekomst. Bosch en Edgar delen na onverwachte tragedies de bittere frustratie over een systeem dat hen in de steek heeft gelaten. Maar met de hoorzitting over Kents moord worden ze geconfronteerd met een keuze: dingen loslaten of zelf het heft in handen nemen.