Falling Ash
S2, A2: Nikita en een weifelende Michael bundelen hun krachten met Owen (DEVON SAWA), die op zoek is naar het brein (JOHN RALSTON) achter de drug Regimen. Percy eist dat hij Alex te spreken krijgt.