Falx cerebri
S2, A6: Kwaad gemaakt door Zobelle, zet Clay een pad uit voor wraak. Daardoor moet Jax zich tot een onverwachte bron wenden om de club tegen de ondergang te beschermen. Gemma laat aan Tara zien hoe een oude vrouw haar woede beheerst.