Ugly Betty Feys Sleerit
S1, A4: Wanneer Mode iets nieuws moet bedenken voor het kerstnummer omdat een ander tijdschrift hun idee heeft gekopieerd, vormt Betty een ongemakkelijk verbond met Marc en Amanda. De drie vrezen dat zij per ongeluk het geheim hebben verklapt aan iemand bij het concurrerende tijdschrift (gastrol Nicholas Gonzalez, 'The OC') tijdens happy hour, en dat ze ontslagen worden als iemand erachter komt. Ondertussen werken Daniel en Wilhelmina met tegenzin samen om een nieuwe fotoshoot te bedenken, want de deadline komt dichterbij. Justin, Betty's neefje, merkt niets van de opschudding wanneer hij een dagje mee mag lopen voor een schoolproject.