S4, A4: Edward Mordrake blijft zoeken naar een Freak om aan zijn spookachtige kliek toe te voegen. Elsa vertelt het bloedstollende verhaal over haar tijd in Duitsland. Jimmy en Maggie hebben een aanvaring met een gestoorde clown.