S1, A3: Als de jonge dochter van een prominent gezin in Charming wordt aangevallen op een kermis, probeert SAMCRO de politie voor te zijn in het vinden van de dader. Ondertussen komt er een nieuwe zending wapens aan van hun IRA-connectie – met een verhoogde prijs. Tara’s ex-vriendje komt in Charming aan.