Give a Little Bit
S6, A12: Eric plant een speciale lunch voor Sloan die niet zo soepel verloopt als hij had gehoopt. Ari probeert zijn vrouw ervan te overtuigen dat het kopen van Terrance' bedrijf geen persoonlijke vendetta is.