Gossip Girl: Damien Darko
S4, A13: Blair en Dan nemen het tegen elkaar op wanneer ze beiden worden aangenomen als stagiair bij het modeblad W. Chuck zou wel eens zijn gelijke kunnen hebben gevonden nu Russell Thorpe en zijn dochter zijn teruggekeerd in de stad.