Gossip Girl: Gaslit
S4, A10: Chuck, Serena, Blair, Dan, Jenny en Eric (CONNOR PAOLO) krijgen te maken met een crisis wanneer iemand uit hun familie wordt opgenomen in het ziekenhuis. Nate probeert zijn ouders terug bij elkaar te krijgen.