9-1-1 Griezelen
S2, A7: Met Halloween schieten de nooddiensten te hulp op een begraafplaats, bij een rijdend spookhuis en bij een griezelige Hollywoodoptocht. Ondertussen denkt Maddie dat ze een spooktelefoontje krijgt van een vermiste wandelaar. Hen kom terecht in een situatie van leven of dood met de vader die haar verlaten heeft en Eddie komt na lange tijd weer in contact met zijn vrouw.