The Walking Dead Guts
S1, A2: Rick zorgt er onbewust voor dat een groep overlevenden wordt ingesloten door zombies. De groepsdynamiek gaat van beschuldigingen naar geweld, want Rick moet het opnemen tegen een vijand die veel gevaarlijker is dan de zombies.