S1, A17: Midden in een ziekenhuis is een geïmproviseerde rechtbank opgezet, waar Alicia en Will het opnemen tegen Patti Nyholm en een verzekeringsmaatschappij, die weigert een levensreddende baarmoederoperatie te vergoeden. Alicia heet Peter thuis welkom.