Buffy the Vampire Slayer Helemaal
S6, A6: Willow blijft maar magie gebruiken, wat voor problemen zorgt in haar relatie met Tara. Dawn piept ertussenuit om een jongen te ontmoeten die niet is wat hij lijkt.