Hell in a Handbasket
S5, A14: Wanneer gebeurtenissen uit Billies verleden aan het licht beginnen te komen, wordt er in het ziekenhuis over haar geroddeld en het team zoekt naar de beste manier om haar te steunen. Met het tekort aan verpleegsters in volle gang, verandert een eenvoudige schoonmaakklus in een gruwelijke ramp die alle hens aan dek vraagt. Ondertussen ontdekt Trevor een schokkend geheim en heeft Padma een voorstel voor Leela.