Hella Open
S2, A3: Een seksueel gefrustreerde Issa probeert een nieuwe kijk op daten uit. Tijdens een meidenavond ontmoet Molly een veelbelovende nieuwe vlam. Lawrence heeft nieuwe vrienden op het werk, die zijn inzet op de proef stellen.