S1, A4: Diane en Lucca staan een cliënt bij die genezen is van eierstokkanker en nu weer zeggenschap wil over de embryo’s die ze heeft gedoneerd. Maia ontdekt dat er een nepaccount met haar gegevens op social media is aangemaakt. Mike Kresteva brengt een bezoekje aan Reddick, Boseman & Kolstad. Matthew Perry speelt een gastrol.