S6, A6: Chandler komt tot een schikking die leidt tot een bekentenis waardoor Bosch en Edgar het benodigde hebben om Kents moordenaar te pakken. Bosch graaft dieper in een straathandel waar Daisy bij betrokken was. Elizabeth veroorzaakt problemen als ze alleen op onderzoek gaat. Irving presenteert een nieuwe eenheid die dakloosheid moet bestrijden en Billets plaatst Vega en Pierce in een benarde positie.