S1, A13: Als Lincolns executie voor de volgende dag gepland staat, neemt Veronica contact met hem op en ze krijgt daarbij een opmerkelijke bondgenoot. Ondertussen moet Michael een manier vinden om Lincoln uit de isoleercel te krijgen, en de gevangenen riskeren alles als ze beginnen aan hun grootste ontsnapping ooit.