The Good Wife Het huwelijksbootje
S5, A19: Wanneer Alicia een bezoekje brengt aan haar vaste cliënt Colin Sweeney, wordt ze ineens een getuige als er een lijk wordt aangetroffen in zijn huis. Eli komt in actie wanneer een vervelende foto van Zach heel wat negatieve publiciteit kan betekenen voor Peter.