Het is klaar
S2, A9: De vriendschap van Jessica en Honey bereikt een moeilijk punt na een ruzie over het beleggingsobject. Louis' oude vriend Barry (J.B. Smoove) blijft langer dan nodig is, en Eddie begint aan een parttimebaan bij DMX.