Het laatste recept Bosch
S5, A3: Bosch onderzoekt nieuw bewijs dat Borders' veroordeling kan herroepen, maar hij blijft ervan overtuigd dat ze de juiste man hebben opgesloten. Inspecteur Billets moet Crate en Barrels rol in het ongeluk bij de apotheek aanpakken. Bosch en Edgar volgen de bus van de medicijnfraudeurs naar een onverwachte bestemming en Edgar krijgt schokkend nieuws over Gary Wise.