S4, A8: Will is ervan overtuigd dat een rechter iets tegen zijn cliënt heeft, en het wordt hem en Alicia niet in dank afgenomen als ze een zitting eisen om te bepalen of de zaak naar een andere rechter moet. Grace krijgt te maken met het overlijden van een klasgenootje en valt voor een verkeerde jongen, Zach wil bijdragen aan Peters campagne , en Kalinda begint Nick te wantrouwen.