Prison Break Hoeder
S1, A16: Een reeks flashbacks van de voorgaande drie jaren toont hoe Lincoln, Sucre, T-Bag, C-Note en dr Sara in de Fox River State Penitentiary belandden en wat Michael ertoe dreef zijn nauwgezette plan te maken om zijn veroordeelde broer uit de gevangenis te laten ontsnappen.