S2, A15: Louis blijft Jessica's meidentijd met Honey verstoren, dus ze moedigt hem aan om zelf vrienden te maken. Maar als zijn nieuwe vriend uiteindelijk een aantrekkelijke vrouw uit de poolhal blijkt te zijn, wordt Jessica jaloers en probeert ze Louis' nieuwe poolmaatje te worden. Ondertussen is Eddie verontrust wanneer Alison maatjes wordt met zijn voormalige liefde Nicole.