9-1-1 Hulp Laat Op Zich Wachten
S2, A3: De hulpverleners krijgen te maken met de nasleep van een zware aardbeving en met de dodelijke naschokken. Athena probeert de vrede te bewaren, terwijl Bobby en het team verdergaan met het redden van de slachtoffers in een torenhoog instortend hotel, zowel onder het puin als hoog boven de grond. Op Maddies eerste werkdag helpt ze een stel met veilig bevallen.