Humpty Dumped
S9, A11: De detectives onderzoeken twee afzonderlijke moorden op een student en een Latina vrouw. Sipowicz gaat achter de zakenmanager van Mrs. Hornby aan. Haywood neemt eindelijk een beslissing over haar zwangerschap.