Agents of S.H.I.E.L.D. Identiteit en Verandering
S4, A17: Terwijl Daisy en Simmons worstelen om een vluchtroute naar de echte wereld te vinden, wordt de identiteit van de Inhuman-leider van het Verzet onthuld.