In de kauw
S1 A2: Oliver is vreselijk verliefd op Hannah Montana en Miley wordt hier gek van. Ze wil dat Oliver afknapt op Hannah en dat hij iemand anders leuk gaat vinden. En dankzij de kauwgomfobie van Oliver, lijkt haar plan nog te lukken ook.