Prison Break In de wacht
S3, A3: Vastberaden om met Sara te praten, schakelt Michael T-Bags hulp in om de enige telefoon in Sona te bemachtigen, die van Lechero. Lincoln poogt een gewaagde redding uit te voeren en Whistler biecht alles op aan Michael, net als Mahone de verleiding heeft om weer in een slechte gewoonte te vervallen. Bellick maakt een vijand terwijl hij er weer bovenop probeert te komen.