S2, A16: Wanneer de ouders van een schijnbaar perfect gezin worden vermoord en door hun zoon worden aangetroffen, beseft het team al snel dat de zaken anders liggen dan ze dachten. Ondertussen worstelt Curtis met zijn nieuwe positie en wordt Megans liefdesleven spannender.