Kaisha
S6, A12: Phil Leotardo wil de vete tussen New York en Jersey in stand houden. Christopher worstelt met zijn verslavingen. Tony legt zich eindelijk neer bij Carmela's bouwproject. A.J. heeft een nieuw vriendinnetje.