DEXTER Kentering
S4, A7: Dexter vindt eindelijk de balans tussen gezin, carrière en zijn verborgen leven, maar wordt gedwarsboomd tijdens zijn achtervolging van zijn volgende slachtoffer. Debra toont een hernieuwde en ongewenste interesse in het schimmige verleden van hun vader.