Kersenbloesem
S2, A4: Josh krijgt een band met Colton, maar er staat iets tegenover. Sarah verdraagt een rampzalig schoolbal en voelt zich meer dan ooit een buitenstaander. Ali en Syd blijven met vragen zitten na een bezoek bij oma Rose - wat leidt tot een flashback naar de herkomst van tante Gittels ring. Ondertussen probeert Maura meer autonomie te krijgen, maar dat lukt niet echt.