Quantico Kill
S1, A4: In Quantico krijgen de rekruten een training in het bevrijden van gijzelaars die Alex doet twijfelen of ze het wel kan en of ze misschien moet stoppen met de opleiding. In de toekomst blijft Alex zoeken naar aanwijzingen en vindt ze een aanwijzing die de onschuld van een bevriende klasgenoot in twijfel trekt. Maar is de aanwijzing echt wat ze denkt? Niemand is wie hij lijkt te zijn.